Rinkos tyrimas

Šiandien nuo kolegų gavau miiinkštą baaaltą chalatą. Oi tai džiaugsiuos šaltais žiemos vakarais.

Dovilė sakė, kad galvodama apie dovaną man padarė rinkos tyrimą, kurio metu panelė Ilzė Butkutė jai atskleidė, kad man patinka Beckhamas. Tokiu būdu reputacija, kuri lydi mane pastaruosius penkerius metus, sklandžiai persikėlė į mano naująjį ofisą. Cool.

Hm, skaitant šitą blogą apie mano pomėgius daug visko galima sužinoti. Kad man patinka Anglija, rokas, futbolas, gražūs bernai, Zuokas, politika, filmai, samba, Alexa Chung, Brazilija, tingėti, blevyzgoti and much more.

Parašykite komentarą

