Muzika ir amnezija

Apply Some Pressure by Mark Ronson feat. Paul Smith of Maxïmo Park. Originali versija – Maxïmo Park.

Tobula tūso daina. Tas ronsoniškas funk ritmukas, pučiamieji ir įžūlokai meilus tekstas:
"’You know that I would love (tariama "luv" ) to see you in that dress
I hope that I will live to see you undressed"

Net nežinau, kodėl pradėjau rašyti apie šitą dainą – ji mano Winampe reguliariai skamba jau gerą pusmetį, gal daugiau. Gal dėl to, kad viena iš mano neįgyvendintų svajonių yra rašyti roko albumų recenzijas. Bet tam, kad parašytum gerą recenziją, reikia tris kartus perklausyti albumą, žinoti viską, ką grupė prieš tai yra sukūrusi, kas ją kankino tuo metu, kai albumas buvo kuriamas, kokios srovės jį įtakojo, ir ką yra įrašę kiti tų srovių atstovai. Todėl reikia dirbti "NME" arba "Rolling Stone". Aš, iš principo, galėčiau rašyti recenzijas "The Beatles", "Pulp" ir "Arctic Monkeys". Ir "Gravel", bet čia jau lengva. Kita vertus, sulig kiekviena savaite mano galvoje tupinti duomenų bazė pasipildo naujomis/senomis melodijomis, pavadinimais ir vardais. Užimdama baisiai daug vietos ir išstumdama vaikystės prisiminimus, tarptautinius žodžius ir ispanų kalbą.

Prieš porą dienų mama man bandė priminti, kad sužinojusi, jog mane priėmė į SSER, ji susiieškojo savo pažįstamų pažįstamų dukters, baigusios SSER, numerį, kad ši mane morališkai paruoštų ir nuramintų. Lauros Blaževičiūtės, kuri dabar vadovauja TV3. Nors galvą į sieną daužyčiau, neprisimenu, kad būčiau su ja kalbėjusi. Gal dėl to, kad telefonu – telefoniniai pokalbiai man visada pro vieną ausį įeina, pro kitą išeina. Košmaras kažkoks. Aš tikiuosi, kad mama tai susapnavo, nes kitaip man jau baisu darosi. Kartais jaučiuosi, lyg mano gyvenimas būtų prasidėjęs 2003 m. rugpjūčio, berods, 10 d., kai įkėliau koją į tą medicinos seselių bendrabutį.

Reklama

Parašykite komentarą

