Čigoniško gyvenimo atspindžiai (šį pavadinimą traktuoti ironiškai)

Ir vėl ilgai nerašiau. Ir vėl dėl tos pačios priežasties: persikrausčiau ir dar neturiu interneto. Pastaruoju metu tai tapo mano įprastine būsena.

Taigis taigis, dabar reziduoju Antakalnyje ir kasdien minu savo plonom kojytėm nuo kalniuko ir atgal. Tiesą sakant, minu nuo Tverečiaus gatvės iki Šiaurės miestelio kampo ir atgal, kas sudaro maždaug 28 min į vieną pusę. Sparčiu žingsniu. Sportas – sveikata, mieli ponai, ir mano blauzdų beigi užpakalio raumenys man aktyviai pritaria. Tiesa, valgau irgi atitinkamai daugiau, tad mano liemuo žiovaudamas su lengva panieka žvelgia į aktyviuosius blauzdų ir užpakalio raumenis, kadangi jam visiškai vienodai.

Gyvenu vis dar su anksčiau minėtomis Snežana ir Aušra. Šeštajame penkių aukštų namo aukšte. Ach, tie seni geri Rygos laikai… Tik vaizdelis iš vidaus, švelniai tariant, kitoks nei Alberto palėpėje.

Gražūs mūsų namai. Beje, kol kas jie dar turi įvairių įdomybių, pvz., mano kambario durys, užuot slankiojusios, kilnojasi. Aušros kambaryje šviesa gal jau atsirado, netikrinau. Neveikia orkaitė (kol kas jokių pyragų). Šitą atradom po to, kai susitįsėm į viršų visas šmutkes, visos pavargusios ir piktos kaip velniai, ir sumanėm išsikepti Snežanos vištos sparnelius, kadangi jie netilpo į mini šaldytuvuką (nuo vakar dienos turim antrą – normalų). O tada, kaip vyšnaitė kokteilyje, orkaitė mums pasakė: "Fuck off, hoes, I don’t feel like working this month…" Tiksliau, ji tai turėjo pasakyti vokiškai ar bent jau su melodingu "zisis džiohman koustgahd" akcentėliu. Kalė, ne orkaitė.

Daiktai jau daugmaž rado savo vietas, neskaitant holą dabinančio juodo 60l šiukšlių maišo su dalimi mano batų. Nu nėr kur jų dėt, nėr. Kitus sukišau į drabužinę, bet trys panos niekada į vieną drabužinę netilpo ir netilps.

Kabelinė rodo "BBC Prime"! Tegyvuoja "Blackadder", "Little Britain" ir kartkartėmis "Eastenders"! Po to, kai mano Gedo prospekto bute karaliavę "C-Gates" sugalvojo vietoj "BBC Prime" pradėti rodyti "NBA TV", man norėjosi juos iššaudyti.

Aplink daug miško ir kažkaip labai tylu. Per Naujus turėtų būti visai nieko vaizdas į fejerverkus kažkur nuo Viršuliškių iki Jeruzalės imtinai.

Dėl įkurtuvių dar nežinau. Turbūt palauksiu, kol mano kambario durys užsidarys – nėr čia ko svečiams į mano patalynę su aguonomis spoksoti.

Reklama

Parašykite komentarą

