Žopoj čiuju. Pirkinių sąrašas

Šiandienos išmintis iš pikto, bet gero panko lūpų (tiksliau, pirštų ant klaviatūros):
"Na matai, vieni eileje prie proto stovejo, kiti prie grozio, o as tai nuovokiu siknu eileje prakabejau…"

O tada – pritrenkiantis mano grožio ir nuovokumo sutrypimas:
"Tu kiek suprantu proto skyrely uzsibuvai".

***
Baigiam cituoti, pereinam prie reikalų.

Artimiausiai ateičiai esu numačiusi du svarbius pirkinius (neskaitant sequined top ir YSL pudros, kurios pasibaigus vasarai man neabejotinai prireiks jau vien tam, kad būtų ne taip šalta). Tie du svarbieji yra tokie:
– gitara
– vinilų grotuvas

Žinoma, abu naudoti ir nebrangūs, ypač pirmasis, nes toks žaislas man gali atsibosti greičiau negu nauja salotinė žirafa trimečiui. Į antrą galima būtų ir painvestuoti, bet pinigai ant medžių neauga, krizė, o be tos YSL pudros aš neišgyvensiu.

Kol kas ištyrinėjau daug interneto skelbimų ir bendrą vaizdą susidariau, bet meilė iš pirmo žvilgsnio dar neištiko, tad esu labai atvira jūsų pamąstymams ir rekomendacijoms.

Beje, radau bičą, kuris po porą litų pardavinėja 200 vnt. seno UK roko plokštelių. Jaučiat jėgą? Na, jei tik tai nėra "Def Leppard", kuriuos "Sheffield’s Finest" sąrašiuke aš dėčiau kažkur į prešpaskutinę vietą, virš "Bring Me The Horizon", kurie ne tik groja metalcore (wtf?), bet ir savo pavadinimui nukniso kapitono Sparrow citatą.

Reklama

Parašykite komentarą

