Įvairaus džiaugsmo purslai

Mūsų ofise šventė man. Turim naują programuotoją, kuris bent jau iš veido atrodo jaunesnis už mane, ir šią progą atšventėm pasiųsdami jį į "Senukus" nupirkti laistytuvo mūsų naujosioms gėlytėms. Mano gėlė yra dracena vardu Pankas, gyvenanti geltoname vazone. Man apskritai sunku suprasti, dėl kokios priežasties parduotuvėse yra ir ne geltonų vazonų. Taigi taip gražiai dera prie žalių lapų!

Naujokas Giedrius pasirodė besąs gudrus ir nupirko laistytuvą bei purkštuką viename. Pankas maudosi ir klesti.

Dienos daina: The Drums "Let’s Go Surfing". Ir kodėl aš ją radau jau pasibaigus vasarai?

Reklama

Parašykite komentarą

