Tokie tie bajeriai…

Atsibudau šį gražų rytą, ir prasidėjo mano pačios įvairiausios nelaimės.

Visų pirma, mano veido oda pasekė mano skonio drabužiams pavyzdžiu ir grįžo į paauglystę. Tiesą sakant, paauglystėje taip blogai tikrai nebuvo.

Toliau: vos tik nustojau gerti vitaminus, plaukai vėl pradėjo slinkti, tik dar šiek tiek padidino apsukas. Šiuo metu turiu kokį pusantro karto mažiau plaukų nei prieš metus. Jei taip toliau, man tuoj teks pasielgti taip, kaip turėti elgtis kiekvienas protingas ir stilingas plinkantis vyriškis – nusiskusti plikai.

Toliau: labai nesėkmingai prisipyliau į ausį vandens, ko pasėkoje dabar esu pusiau gluša. Jei per kokį stebuklą artimiausiu metu ausis neatsikimš savaime, teks keliauti pas otolaringologą, ar kaip juos ten vadina.

Toliau: neturiu ką rengtis. Vasarą ta problema mane kažkaip aplenkia, gal dėl to, kad vasarą reikia tiesiog mažiau rūbų. O dabar blogai. Sluoksniavimo principas mane nuolat nuvilia. Gyvenimas liūdnas, atrodau kaip kaliausė.

Jau ir taip per visas šias problemas vėliau išėjusi iš namų, nusprendžiau į darbą važiuoti troleibusu, į kurį, be abejonės, taipogi pavėlavau.

Vis dar skambu kaip daug gyvenime rūkiusi ir gėrusi tiotia Zina, karts nuo karto šį čiulbėjimą paįvairindama šniurkščiojimu.

Kas pasakė, kad ruduo kelia depresiją?

2 responses

  1. Ausys atsikemša, kai užspaudi nosi pirštais ir PŪŪŪTIII stipriai stipriai. 😀 baisu, bet veiksminga. Be to tie patys orintologai (:D) taip daryt patarė, kai pas juos nuėjau…

  2. Na, mano ausytė kažkuriuo tos dienos momentu nusprendė atsikišti pati savaime. Tačiau šį baisų patarimą reikia prisiminti, nes mane ši bėda kankina dažnai.

Parašykite komentarą

