Nu, viskas

Tie, kas mane pažįsta, džiaukitės – išsizyzėt. Manęs vos neištiko nervų priepuolis, bet sugebėjau susikurti WordPress blogą ir pradėti naudotis Petro maloniai rekomenduotu Windows Live Writer. Beje, nervų priepuolis daugiausia kyla iš pastarojo. Kaip, po velnių, įkelti video iš YouTube?!!!

Tie, kas manęs nepažįsta, dėl to per neliūdėkite. Jei, žinoma, jums kilo tokių minčių, kuo drįsčiau smarkiai abejoti. Aš esu trečiąją dešimtį beįpusėjanti vilnietė iš Kauno, mėgstanti rašyti. Daugiausia tam, kad pasimėgaučiau skaitytojų skiriamu dėmesiu, bet taipogi ir iš noro pasidalyti su pasauliu savo atradimais arba tiesiog pazirzti viešojoje erdvėje. Asmeniniame dienoraštyje zirzti neįdomu, tad teršiu blogosferą. Ilgą laiką tuo užsiėmiau frype.lt, bet visų kantrybė turi ribas, tad dabar išplaukiau į platesnius vandenis. Jau perkėliau kelis senesnius postus ir galbūt perkelsiu dar, o gal ir ne.

Pagrindinės temos: mano kartais įdomus, o kartais beviltiškai nuobodus laisvalaikis; mano visada įspūdingi draugai; muzika; kinas; politika; pokštai; zirzimas.

Reklama

6 responses

  1. Nu tai sveikinimai džiaugsmingi 😀 Aš savo komentarų dar kartą tų pačių nepalikinėsiu prie skaitytų įrašų, bet noriu, kad žinotum, kad valio, jog pagaliau visi, bendrom jėgom, išzyzėm tavo iškeliavimą į platesnius vandenis 😀 TIK NEPAKEISK RAŠYMO STILIAUS IR TEMŲ 😀 Bučkis ir meilė 🙂 (Viena iš tavo įspūdingų draugų) 😉

  2. Džiugu, kad frype.lt prarado apskritai paskutinį mano pretekstą juos aplankyti.:)

    O to WLW tai ir aš neperprantu. Nors krūva pažįstamų baisingai džiaugiasi, bet net ir po praeitą savaitę išklausyto reklaminio Microsoft pranešimo apie tą programą, nesuradau priežasties jo naudot. Ai, pala. Jis turi “spel čekerį“.

  3. O taip, spell checkeris iš koto verčiantis. Labai reikia, kad jis pabraukinėtų kas antrą mano parašytą žodį, įskaitant “išsizyzėt“ 🙂

    Man visai patinka, kaip jame galima žaisti šriftais ir visu kitu formatavimu. Bet gal tik tol, kol neapsipratau su pačiu WordPress.

Parašykite komentarą

