Norai ir linksmybės

http://www.mtv.com/videos/misc/447210/open-wide-say-alexa.jhtml#id=1624178

Kai užaugsiu, noriu būti ja. Tiesa, tai gali net pavykti, nes kuo toliau, tuo labiau paauglėju, o ir šukuotis iki šiol nepamėgau. Be to, kadangi esu įsisukusi į nuolatinių peršalimų verpetą, balsas irgi skamba panašiai. Kaip Alexa sakė kitame reklaminiame klipe, "I just heard my own voice and got annoyed…" Tik gąsdinančiai liesa būti tai nenoriu, thank you very much.

***
YouTube man šiandien kaip rekomendaciją išmetė šitą gėrį, kurį buvau jau bepamirštanti:

Kai užaugsiu, noriu tokio vyro. Arba ne. Komikai asmeniniame gyvenime, kiek žinau, ne itin mėgsta juokauti.

Dar truputis:

Atkreipkite dėmesį į žodžius "anger" ir "where you go"…

Reklama

3 responses

  1. Aha, dėl dramatiškumo gerai pastebėjai 🙂 O “That’s my home“ man patinka, kad jis dainos pabaigoje namą piešia visai kaip aš vaikystėje, net su dūmų spiralėmis iš kamino 😀

    Šiaip jau aš turbūt mėgstamiausio Lipowitzo etiudo neturiu, nes jie visi truputį tobuli.

  2. Apie tą dramatiškumą, tai man kiekvieną kartą, kai jie kartu pradeda “dainuoti“ man kažkaip keistai kala per smegenis.:)

Parašykite komentarą

