Getcha!!!

Šįryt mano vidinis laikrodis pasiekė naujas rekordines aukštumas.

Miegu ir sapnuoju, kad ginčijuosi su kažkokiu vaikinu vardu Tomas. Jis nebuvo nė vienas iš to milijono mano pažįstamų Tomų, bet kažkodėl neblogai pamenu, kad jo vardas buvo Tomas. Tad kalbamės mes apie kažką tokio: “Neskambina”, “kodėl neskambina?”, “nežinau, turėtų skambinti, kodėl neskambina?, “o čia dėl šito turėtų skambinti?”, “ne, gal dėl to?”. Ir tada aš sakau: “O gal neskambina, nes žadintuvas nenustatytas?”

Atmerkiau akis, sugraibiau mobilųjį ir įsistebeilijau į jo ekraną. Akurat, nenustatytas žadintuvas. Bet kadangi laikrodis rodė lygiai 8:00, kitaip tariant, tą laiką, kai jis ir turėjo skambėti, nieko nepraradau. Tiksliau, praradau galimybę kokį antrą kartą per trejus su viršum karjeros metų pramiegoti darbo pradžią.

Dar porai sekundžių padėjau galvą ant pagalvės, kad mintyse susidėliočiau apgailestavimą dėl išaušusio pirmadienio ryto, o smegenyse atkakliai užskambo Debbie Harry balsas: “One way or another I’m gonna find ya, I’m gonna getcha getcha getcha getcha…” Nieko kito neliko, kaip šokti iš lovos ir apkabinti naują savaitę. Ne, čia nebuvo netikęs tiesioginis vertimas iš anglų kalbos. Man tikrai norėjosi apkabinti šį pirmadienį.

Atėjusi į darbą įsijungiau YouTube su nemirtinguoju Blondie gabalu ir jau galutinai užsiturbinau. Beje, tai yra mano kasdienis ritualas – ryte pasigroti dainą, su kuria pabudau arba kuri mane aplankė vos tik išsivertus iš lovos. Būna kur kas blogiau, kai pabundu su “You gotta fight, fight, fight for this love!”, kaip buvo šeštadienį. “Its just like we´re going backwards…” Nuo to, kaip Cheryl Cole taria “backwards”, man norisi užspringti ir porą kartų žiaugtelti. Tačiau galbūt susilaikyti nuo dar radikalesnės reakcijos, nes ji visgi nėra Britney Spears, tarianti “so cute”.

Taigi, mano kolegos šiandien jaučia žodžiais nenusakomą džiaugsmą stebėti mane liuoksinčią per biurą pasiimti eilinio sausainio ir traukiančią “getcha getcha getcha…” Klausė, ar nenoriu dalyvauti “Talentuose”. “O taip!!!”, entuziastingai pritariau aš. “One day, maybe next week…”

Pora klipukų bendrai nuotaikai:

Reklama

One response

Parašykite komentarą

