Sveikinimų ir pageidavimų koncertas

Ir vėl dingstis pasijuokti. Pažiūrėjau, kokie įrašai Google šiuo metu atveda vargšus lankytojus į mano blogą:

  • be pavadinimo wordpress
  • kokioje grupėje, be arctic monkeys, groja alex turner?
  • idomybes it
  • ”let me entertain you” vertimas
  • dainos vertimas i lietuviu kalba ”let me entertain you”

Pirmuoju ir trečiuoju atvejais viskas kaip ir neblogai. “Be pavadinimo” neabejotinai yra šio WordPress blogo pavadinimas, o įdomybių čia rasti kartais irgi galima. Kitais atvejais lankytojai turbūt smarkiai nusivylė.

Tad garsiai pranešu: Alex Turner dar groja/grojo Last Shadow Puppets, kurių albumas “The Age of the Understatement” yra tiesiog protu nesuvokiamo gėrio ir grožio kamuoliukas.

O čia jau visai linksma:

Leisk man tave palinksminti

Pragaras dingo, čia – dangus
Tau nebereikia nieko bijoti
Pakrutink šikną, eikš čionai
O dabar klyk.
Aš – degantis atvaizdas
Viso to, kas anksčiau buvau
Tu – mano empatijos uola, brangioji.

Tad eikš ir leisk man tave palinksminti
Leisk man tave palinksminti

Gyvenimas per trumpas, kad mirtum
Tad susirask kokį nors alibi
Dievaži, tavo motina melavo
Brangioji
Atskirk gėrį nuo blogio
Ateik ir padainuok kitą dainą
Virdulys įjungtas, tad neužtruk per ilgai
Brangioji

Tad eikš ir leisk man tave palinksminti
Leisk man tave palinksminti

Susirask mane geltonuosiuose puslapiuose
Aš būsiu tavo amžių rokas
Tavo perregimos aktualijos ir tavo pašėlusios frazės, jo
Dėdė Miegas puolė nemigon,
Prarijo tabletę ir užsnūdo
Rasa šlapia, bet žolė saldi, brangioji
Tavo protą degina įpročiai, kuriuos įgijai
Tačiau mes – karta, kurią visi išgirs
Tu pavargai nuo mokytojų, o mokykla – tikras vargas
Tu netapsi tokia, kaip tavo mama ir tėtis.

Tad eikš ir leisk man tave palinksminti
Leisk man tave palinksminti
Leisk man tave palinksminti
Gal jis geras, gal jis kažkur pradingo
Bet čia jo tikrai nėra, tad užeik šįvakar
Čia – vieta, kur jausmas auga
Reikia pakilti viršun prieš patiriant kritimą žemyn.
Tad eikš
Leisk man tave palinksminti
Leisk man tave palinksminti
Tad eikš ir leisk man tave palinksminti
Leisk man tave palinksminti
Eikš eikš eikš eikš

Kadangi nesu “Kelio į žvaigždes” kūrybinės komandos narė, pritrūkau įgūdžių surimuoti “dangus” su “brangus” bei “buvau” su “tapau”, už ką maloniai paprašysiu atleisti.

Parašykite komentarą

