Pasvarstymai apie gyvenimą

Vienas bjauresnių jausmų šiame pasaulyje – nusivilti žmogumi. Draugu, mylimuoju, artimuoju, kolega – kažkuo, ką laikiau ypatingu, geresniu nei kiti. Ir štai vėl išlenda posakis, kurio nekenčiu: norėjau kaip geriau, o gavosi kaip visada. Vis dar nenoriu tikėti, kad taip būna visada.

Dar bjauresnis jausmas yra susijęs su mano pačios kvailumu. Tai yra visais atžvilgiais šūdina situacija, kai iš anksto žinau, kad žmogus yra savanaudiškas bailys, bet leidžiuosi įtikinama, kad gal šįkart viskas bus kitaip. Tada jis pasielgia pagal visas savanaudiškų bailių elgesio taisykles, ir aš – tadaaam! – juo nusiviliu. Kurį laiką patūnau savo išdidžiame nusivylime, bet dėl šventos ramybės pabandau dar sykį rasti pateisinimą. Na juk negali būti, kad žmogus su manimi taip šlykščiai elgtųsi be normalios priežasties. Gal čia aš ką nors ne taip padariau? O, puiki mintis, galinti padėti išsigelbėti nuo to klaikaus nusivylimo jausmo. Taip, turbūt viskam yra paaiškinimas. Ir tada taukšt – prieš mane liūdnos šuniuko akys, kalta šypsenėlė ir purtymas galva: “Taip taip, aš kaltas. Ne ne, daugiau niekada niekam taip nedarysiu…“ EPIC FAIL.

Nusivylimas gerai, nes numarina bet kokius dar kažkur kamputyje užsilikusius jausmus tam žmogui. Nusivylimas blogai, nes numarina jausmus.

***

Ir blia, kokią situaciją mes čia turime? Aš graži, protinga, linksma, seksuali, gera, sąžininga, talentinga. Kodėl manęs negalima tiesiog mylėti? Kodėl kiekvienas pro mano gyvenimą prasisukęs vyras mane įskaudino ir pranyko? Kaip man išvis kuo nors pasitikėti?

***

Skubiai reikia gitaros. Puiki atmosfera kūrybai.

Reklama

6 responses

  1. atvažiuok pas mus, kampe stovi gitara 🙂 bet mes sergam gripu 🙂 žinoma, gali atvažiuoti ir kai mes pasveiksim, that would be kitą sav.
    Tiesa, šiandien su Arnu aptarėm, kad jau reikia planuoti “Love actually“ peržiūrą – praėjusiais metais Jūs dviese žiūrėjot – šiais metais aš tikrai būsiu čia 🙂

    Bučkis, Gražuole, laikykis 🙂

    • Ačiū už pasiūlymą, galvą plaunuosi kas antrą dieną, ypatingais atvejais netgi kasdien. Nepasimokau turbūt net ilgiau nei nuo 2004, tad šia prasme jūsų komentaras nedaug pridėtinės vertės tesuteikė. Beje, jei atvirai, manau, kad su kažkuo mane supainiojote, nes nei 2004 m., nei vėlesniais laikais nepažinojau nieko, kieno el. pašto adresas bent teoriškai galėtų baigtis raidėmis “xxx.lt“.

  2. Bet tu vis tiek galvą plaukis, nepakenks 🙂

    Goblino Žvaigždžių karuose, berods, buvo: “Blin, galvą niežti labai. O tu plautis bandei? Bandžiau, bet po dviejų mėnesių vėl tas pats“

Parašykite komentarą

