Pakalbėkime apie Twilight

Šiandien mūsų biure oficialiai nedarbinga diena, tad parašysiu trečią įrašą, jei niekas neprieštarauja.

“Entertainment Weekly“ tinklapyje radau sąrašiuką pavadinimu “10 Reasons YOU Hate Twilight“. Ir iškart nusprendžiau patyrinėti, kurios priežastys tinka man, bei pasidalyti su jumis.

1. Vampyrai neturėtų žibėti. Nežinau, nebuvau sutikusi. Brad, Tom ir Kirsten nežibėjo. Absurdiškai juokingi John Carpenter vampyrai nežibėjo. Buffy nežiūrėjau. Gal Twilight vampyrai tokie išblyškę, kad švyti kaip namų šeimininkės staltiesės “Tide“ reklamoje.

2. Bella yra per daug depresyvi. Vėlgi, nežinau. Aš tą aktorę esu mačiusi vieninteliame filme – Into the Wild. Tuomet ji dar nebuvo įsivėlusi į šią pop nesąmonę ir mane nuoširdžiai sužavėjo. Beje, kažkas lengvai suicidinio joje buvo ir tada, tad manau, jog jos tiesiog tokia fizionomija. Labai maloniai konstrastuoja su išsišiepusiomis Disney paauglėmis, kurioms ant kaktos neono šviesa švyti raidės OMG.

3. Beisbolo scena buvo sušikta. Tikrai nesiginčysiu, nors ir nemačiau.

4. Amžinai papūstos Kristen Stewart lūpos. Hm, gali būti, kad Into the Wild ji vis dėlto vaidino geriau. Gali būti, kad imtų nervinti, jei pažiūrėčiau du filmus, kur ji nieko kito ir nedaro.

5. Keistos “Twi-mamos“. O, jau artėjam prie esmės. Wtf? Vienas iš aktorių minėjo, jog viena mama prašė jo permanentiniu markeriu pasirašyti jos kūdikiui ant galvos. Manau, ji buvo amerikietė.

6. Per daug žiniasklaidos triukšmo prieš premjerą. O taip. Dėl Dievo, jei toks egzistuoja, ar šiais metais nieko geresnio/svarbesnio nenutiko? Suprantu, kad Michael Jackson jau gerokai apipelijo (ar jį kremavo?), bet vis tiek… Geriau jau keltų triukšmą dėl Kopenhagos klimato kaitos konferencijos.

7. Neįpatingi specialieji efektai. Hm, šitą niuansėlį reikia vertinti atsargiai. Aišku, filmų nemačiau, tad sunku pasakyti. Jei jų tiesiog buvo mažai, labai sveikintina. Tačiau jei jų buvo daug, bet lievų, tai oi oi oi. Holivudas jau tiek nusivažiavo, kad į filmus paaugliams net normalių specialiųjų efektų nesugeba įkišti?

8. Banalūs bandymai paveikti žvilgsniu. Ei, nevykit to paties nežinia ar egzistuojančio Dievo į medį: čiagi filmas apie vampyrus!

9. Grąžinkit Volturą! Nepažįstu, bet man patiko, kaip tas aktorius vaidino Tony Blair ir Neroną. Jau norėjau pridurti, kad britų aktoriai Holivudo filmus visad pataiso, tačiau prisiminiau Robert Pattinson ir nsuprendžiau nuo šios šventvagystės susilaikyti.

10. Robert Pattinson nėra jau TOKS mielas. Leiskit patikslinsiu: jam kažkas vaikystėje arba paauglystėje trenkė per veidą lygintuvu. Todėl tas jo veidas ir yra toks kreivas, nekalbant jau apie moralinę traumą, kuri verčia jį žiūrėti iš padilbų, nesiprausti ir nesišukuoti. Bliamba, man tikrai patinka indie-heroin-chic, bet čia jau tikrai per daug. Man patinka ir Vincent Cassel, bet turbūt todėl, kad jo veide yra intelekto žymių. Aš dar suprasčiau, kad penkiolikmetės dėl jo seilėjasi (nors geriau jau jos tegu seilėjasi dėl kokio Chase Crawford – neabejotinai tinkamesnis svajonių vaikino pavyzdys), bet ką galvoja tos anksčiau minėtos “Twi-mamos“?!

Visi tie EW pateikti argumentai yra teisingi, bet aš dar pridėsiu vieną nuo savęs. Tikra tiesa, jog aš nė vieno iš tų filmų nemačiau ir neketinu žiūrėti nei jų, nei dar ateityje laukiančių jų tęsinių. Fu, pasakysit, koks snobiškas išankstinis nusistatymas (jau nekart girdėjau). Bet žinote, yra tokia keista profesija kaip kino kritikai, kurie ne tik vaidina baisiai kuljtūringus, bet ir kartais nuoširdžiai stengiasi padėti kino žiūrovams pasirinkti filmus, kuriuos verta žiūrėti, ir išvengti tų, kurių neverta. “Mes žiūrim šūdą, kad jums nereikėtų!“ turėtų būti jų šūkis. Tad kai 100% mano įdomumo dėlei peržvelgtų recenzijų nedviprasmiškai minėjo, jog šie filmai yra banalūs, jų scenarijus silpnas, veikėjai paviršutiniški, vaidyba tragiška, o nuo šiol – dar ir netikę specialieji efektai, kurie paprastai būna vienintelis bandymas pateisinti tokį šlamštą, aš nedviprasmiškai nusprendžiau pataupyti savo pinigus, interneto ryšio greitį ir laiką kam nors geresnio. Tačiau didįjį siutą man kelia net ne tai, jog milijonai žmonių visame pasaulyje prarado sveiką protą dėl kažkokių švytinčių vampyrų, o tai, kad per juos aš net negaliu ramiai atsidaryti savo mylimo pletkų puslapio people.com. Aš net negaliu ramiai pažiūrėti savo guilty pleasure It’s On with Alexa Chung. Nes lygintuvo sužalotas veidas, amžinai papūstos lūpos ir to trečio vaikėzo pilvo raumenys yra fucking VISUR!!!

Reklama

3 responses

Parašykite komentarą

