Rytinis grojaraštis sav.50

Pirmadienis:

Antradienis:

Trečiadienis:

Ketvirtadienis:

Penktadienis:

Panašu, kad šią savaitę mano pasąmonė nusprendė pailsėti nuo britiško indie roko ir perėjo prie nesąmonių. Tačiau penktadienis viską sustatė į savo vietas: nuostabiai graži ir tiesiai į paširdžius smūgiuojanti daina. Flaming Lips lyderis yra vienas labiau vykusių pozityvaus prietrankos pavyzdžių šioje planetoje. Jo geros akys, ir muzika gera, nors jos perdozuoti nerekomenduotina.

Tuo tarpu The Saturdays dozuoti išvis neverta. Kaip ir dar daug kitų mergaičių grupių, kurių vardinti irgi neverta.

Reklama

7 responses

  1. As far as I am concerned (taip toli kaip siekia mano protelis), tamstos blogas padeda man atrasti tai, ką praleidau vaikystėje kai nežiūrėjau viva, mtv ar kas ten tais laikais buvo.

    🙂

  2. salt’n’pepa – zjbs klipas!! ir daina faina! kuo toliau tuo labiau pradedu vertinti šitą grupę.

    kiti – meh…

    ruste, tu girdėjai, kad pearl jam bus kitam open’er’y?

    btw, your description of the saturdays makes me wonder – what’s your take on girls aloud? mano galva, jos irgi buvo not-as-trashy-as-pussycat-dolls-supposedly-talented-singers-slash-supposedly-good-looking-girls, bet nesunkiai įsivaizduoju tave malančią girls aloud į miltus 😉

    • Salt’n’Peppa – neabejotinai zjbs, bet šiaip dainos pasirinkimas mane pačią nustebino 🙂 Kiti – neabejotinai meh, išskyrus Flaming Lips, kurie yra kas tik nori, tik ne meh.

      Pearl Jam aš esu šiek tiek abejinga, nes vienintelės grunge dainos, kurios manęs nevaro į gilų nuobodulį, yra keli Nirvana hitai. Kita vertus, Kings of Leon aš irgi buvau šiek tiek abejinga.

      My take on all girls’ groups yra maždaug toks: tegu jos veikia, ką tik nori, tik kad nevadintų tos savo veiklos muzika. Salt’n’Peppa negalioja 🙂 Pussycat Dolls bent turi gražią Nicole, o tos Girls Aloud tai visiškas kačių pabaisiukių choras. Žinoma, aš “good looking“ laikau šiek tiek kitokias merginas nei dauguma standartinių vyrų, tad gal geriau labai nesiginčyti 😀

  3. ok… vadinasi, aš ne taip supratau šito hitlisto paskirtį. buvau taip supratęs, kad tai – muzika, kurią rekomenduoji išmokti niūniuoti žmonėms, norintiems būti priimtiems į tavo socialinį ratą. aš buvau neteisus, ar ne?

    • Ne. Čia yra dainos, kurios man visiškai pasąmoningai užskamba galvoje rytais. Dažniausiai būna geros, ir jomis verta dalintis, bet kartais ir visai kvailos, tik aš mėgstu būti nuosekli, tad skelbiu ir jas. O mano socialiniame rate yra tokių žmonių, kurie niūniuoja “Lioxa lioxa, mne bez tebya tak ploxo…“, taip kad aš tikrai tolerantiška tavo potraukiui gliučinančiam drum’n’bassui 🙂

Parašykite komentarą

