Rytinis grojaraštis 5 sav.

Pirmadienis (šitos dainos klipas jau buvo, tad dabar eilė visapusiškai gražiam jos coveriui)

Antradienis (ar man tik atrodo, ar šitas narkomanų ir seksomanų simbolis jaunystėje tikrai atrodė kaip vyriška Angelinos versija? Oi, kaip aš jį norėčiu savo akim išvysti, kol dar kanopų neužvertė…)

Trečiadienis (kartais mano pasąmonės radijas mane išduoda)

Ketvirtadienis (o kartais – išduoda su muzika, kurią verta nutremti į aštuntą pragaro ratą, devintąjį paliekant Radžiui ir Susan Boyle)

Penktadienis (phew, grįžau į normalią būseną – nerealus klipas, beje)

One response

  1. Žinok, “Rollings’ų” aš irgi mielai nulėkčiau pažiūrėt ir paklausyt;) Ne į pasaulio kraštą, bet jei Europoj, tai su didžiuliu entuziazmu.

Parašykite komentarą

