Nothing in particular

– Mmm, koks gražus diržas… – įvertino mano šiandieninį sijoną kolega.

Tas pats kolega, kuris nenešioja diržo, bet užtat nešioja žemiau visų padorumo ribų nusmukusius džinsus, ką aš iš karto nieko nelaukdama jam ir priminiau.

***

Vakar Facebooke buvau paskelbusi aliarmą, kad lygintuvu į veidą gavęs Robert Pattinson biografiniame filme vaidins Kurt Cobain. Aš labai retai pasiekiu tokį jausmą, kuris turbūt kankina musulmonus, žiūrinčius į Mahometo karikatūras, bei JAV krikščionis respublikonus, žiūrinčius į tai, kaip jų vargingiau gyvenantys tautiečiai naudojasi nemokama sveikatos apsauga. Bet žinokit, pasijutau įžeista iki sielos gelmių.

Garbė Alachui ir Sarai Palin – tai tebuvo nevykęs pletkas. Bet aš labai gerai žinau, kas gali ir tiesiog privalo, kol tebėra tinkamo amžiaus, suvaidinti Cobainą. Joe Anderson. Aš jį pamačiau labai gražiame bei teisingame filme Across the Universe, ir man atvipo žandikaulis:

***

Rytoj einam žaisti “Protmušio“. Kaip sako Tomas, “išdaužysim juos!!!“

Reklama

3 responses

  1. mes su živile vakar atradom pseudobiografinį filmą apie salvador dali ir jo draugelius rašytojus. živilė yra dali fanė, tai galvojom žiūrėt. bet spėk, kas vaidina dali…

Parašykite komentarą

