“Čiupk už papo“ diena

Facebooke galima rasti tiek visokio šlamšto, kad stebėtis mėgstantis žmogus ten įlindęs iš tos nuostabos gali pamiršti valgyti ir miegoti. Aš didžiajai daliai to gėrio esu išsivysčiusi neblogai veikiantį imunitetą, bet šiandien vienas iš mano “draugų“ apsiskelbė dalyvausiantis ne šiaip kokioje “Dienoje be FB“, “Dienoje be Farmville“ ar “Dienoje su didelėmis, rausvomis ir plasnojančiomis dramblio ausimis ir užrašu AŠ – IDIOTAS“, o cieloje “Čiupk už papo“ dienoje. Reikia pripažinti, vis dar yra triukų, priverčiančių mane kilstelti kairį antakį ir spustelti ant nuorodos.

Tai štai, keli FB vyrai pasipiktino, kad Moterų diena yra, o Vyrų – ne, tad nutarė gegužės 7 d. paskelbti “Čiupk už papo“ diena. Tuo metu, kai žiūrėjau, dalyviais užsiregistravę buvo 1047 žmonių. Įskaitant kelias merginas – įdomu, kuriame čiupimo veiksmo gale jos ketina užsiimti pozicijas.

Yra pora priežasčių, kodėl tas renginys (kaip ir didžioji dalis FB užgimstančių veiklų) nepavyks. Pirma, jį ryškiai organizavo geekai, gyvenantys internete ir todėl natūraliai karts nuo karto susimąstantys, kada paskutinį kartą (jei išvis kada nors) lietė kažką panašaus į moters kūną. Aišku, 90% užsiregistravusių to padaryti ir neišdrįs (nebent susitars su tom mergaitėm dalyvėm, bet tam oficialios dienos skirti nebūtina). O tiems, kas bus pakankamai kvaili, kad išdrįstų, turėtų baigtis liūdnai.

Bet yra ir kitas, grynai utopinis atvejis, apie kurį norėčiau pamąstyti. Tarkime, šis renginys pavyksta, kitąmet sulaukia platesnio susidomėjimo ir, kaip kokia nors Boso ar Sekretorės diena, virsta tokia pusiau žinoma, pusiau nelabai švente. Kitaip tariant, kasmet gegužės pradžioje moterys susitaiko su tuo, kad bet koks asilas su kvaila šypsena veide ir šūkiu “Nieko tokio, čia juk tokia proga…“ gali jas grabalioti.

Klausimas: kokiame požeminiame garaže turi užaugti vyras, kad kaip alternatyvą Moterų dienai pasiūlytų kažką tokio? Nesu davatka ir suprantu, kad tai humoras, bet kodėl žmonės, netgi juokaudami, jaučia poreikį taip diskredituoti savo lytį? Puikiai įsivaizduoju, kad ir tie, kas užsiregistravo dalyviais, kikena iš šito bajerio, bet kažkur giliai jų smegenėlėse sukasi mintis: “Blia, bet gerai būtų…“

Jaučiu, reikia labai laukti Vyto pamąstymų šia tema 😀

Reklama

22 responses

  1. Pralinksmino ko tai įrašas įsivaizdavus kaip tokia diena tikrovėj turėtų atrodyt – bent pirmus penkis metus vyrai su mėlynėm po akim vaikščiotų 😀

  2. nu tai kad tikrai sureikšmini fb nesąmones (jis vertingas visai kitkuo). argi tikrai tiek reikia svarstyti apie tokį “mąstymą“? dar galėtum parašyt po straipsnį apie tai, kodėl “žmonės“ juokiasi kai nugriūni, išanalizuoti Visus delfi komentarus ir t.t. 🙂 kvailumo visada buvo ir bus visur, ir ten, kur priežastis – tik jis, ar tikrai reik ieškot moterų teisių? 🙂

    • Linai, esmė – visiškai ne moterų teisėse. Esmė – eilinėje kvailumo apraiškoje, o apie jas aš rašau daug ir dažnai (nesigilinsiu, kodėl būtent įžvelgus moterų teisių klausimą ta mano antipatija kvailumui užkliuvo).

      Kitas dalykas yra tas, kad šitokia kvailumo apraiška man yra asmeniškai aktuali. Taip jau nutiko, kad mano krūtinė yra pakankamo dydžio, kad į ją jaustų pareigą spoksoti labai daug netgi labai nekvailų vyriškių. Ir dar gan neretai man yra tiesiogiai ar netiesiogiai paaiškinama, kad aš dėl to turėčiau jaustis pamaloninta ir išskirtinė. Dažniausiai, ypač kai į mane dėbso pirmąkart gyvenime matomas žmogus, man norisi vemti. Dažniausiai ant jo. Tad gali žvelgti į šitus mano parašinėjimus ne kaip į kovą už visų moterų teises, o kaip į vienos moters užsipisimą kariauti. Arba paranoją, kaip labiau patinka.

  3. Kvailas įrašas, nedaug yra moterų, kurioms papų čiupinėjimas sukelia neigiamas emocijas. Arba durnos arba apsimeta, ir tas, ir anas tiesiog kvaila – na kiek gi jūsų papai einami bus, džiaukitės kol dar… 🙂

  4. Kazkada FHM ar tai kas rase apie toki rengini kazkur Ispanijoj kur zmones kaip per uzgavenes turi kaukes ir vyrai “tikrina“ kiek per metus mergaites priaugo svorio ar tai kazkas panasaus:)

  5. Adai, jei tu tokius jausmus jauti su savo varpa, tai bent nekišk jų (jausmų) moterims į burną. Pati, kaip turinti krūtis, galiu pasakyti, kad nejaučiu ABSOLIUČIAI JOKIO noro, kad kas nors (be mano vaikino) graibytų man jas ar bet ką kitą mano kūne. Taip kad, susimildamas, jei jau manai, kad visos nori, jog pagraibytum – pabandyk, bet po to nesiskųsk teismasi ir mėlynėmis. Arba kitas patarimas – pradėk žiūrėti į moteris pirmiausia kaip į žmones.

  6. Visu pirma noreciau prisistatyti – Justas Bačkaitis, jei atkreipei demesi, tai tas pats kuris sukure ta eventa ir ji isplatino… Idomu, seni, kuris is musu cia didesnis geekas, ar tas kuris raso bloga kiekviena diena, ar tas kuris sukuria eventa kuris pritraukia ne 1,047, kaip pats parases o 16,000 zmoniu 😉 Ir patikek manim ta diena sugalvojau su pana susirasinedamas ir tikrai ne kaip preteksta griebt uz papo, kurio tavo teigimu niekada nesu mates, taigi gali atsiimt savo pareiskimus, pabandei pasirodyt labai kietas, nelabai pavyko, tai tuo ir baik 😉 Nuogu moteru tai turbut uz tave daugiau mates ir jei jau manai, kad konteineri augau, gal atvaziuok ir savo akim galesi isitikint? Nesupranti humoro, nereiskia, kad jo nesupranta niekas, stumimas ant kitu, taves geresnio nepadarys, tai tiek.

    • O, čia yra geras komentaras, užskaitau. Dabar išnagrinėkime jį papunkčiui.

      1. Aš negaliu nuspręsti, kas yra didesnis geek’as: ar tas, kuris rašo blogą, ar tas, kuris jaučia poreikį Facebook’e kurti “Čiupk už papo“ renginius. Turbūt abu yra vienodi XXI a. produktai, tik pirmasis turi daugiau ką pasakyti. Gali būti, kad ir šiek tiek intelektualiau, bet čia jau vėlgi ne man spręsti.

      2. Jei būtumėte perskaitęs mano įrašą, būtumėte sužinojęs, kad 1,047 dalyviai šiame šlovingame renginyje buvo užsiregistravę tuo momentu, kai aš jį pirmą kartą išvydau. Nuo to laiko entuziastų padaugėjo daug kartų. Pažiūrėjus į mano draugų sąrašą FB, bijau, kad dalis juo susidomėjo perskaitę šį įrašą. Pasižadu daugiau taip nedaryti.

      3. Jei jau “Čiupk už papo“ diena nėra pretekstas čiupti už papo, tai galbūt paaiškintumėte, kokia jos vizija, misija ir pagrindiniai tikslai?

      4. Dėl to kietumo ir bandymų pasirodyti… Įtariu, kad jūs renginį ir sukūrėte dėl panašių priežasčių. Aš, tuo tarpu, pasinaudojau žodžio laisve ir viešojoje erdvėje išreiškiau savo nuomonę į jį. Turbūt tuo ir baigsiu – nekursiu juk FB grupės “Aš esu prieš “Čiupk už papo“ dieną!“

      5. Neatmetu tikimybės, kad nuogų moterų už mane jūs matęs daugiau. Paprastai tie, kurie jų taip negerbia, ilgai ties viena neapsistoja. Aš asmeniškai nuogą moterį matau kiekvieną rytą prieš apsirengdama ir kiekvieną vakarą nusirengusi. Graži moteris, kurią pykina nuo tiesmukiško tualetinio ir antro galo (ar, šiuo atveju, priekio) humoro.

      6. Kalbant apie humorą, kiekvienas juokelis turi savo kilmę ir savo auditoriją. Kai kuriems juokingi pokštai apie negrus. Kai kuriems – apie papus. Man juokingiausi – apie žmogaus kvailumą ir nepažabojamą norą jį kuo plačiau pademonstruoti.

      Sėkmės renginių organizavimo versle!

      • Jei intelektualumu, tamsta, vadinate zmogaus kurio nepazystate, nesate mate, ar bendrave, viesa ,,lazdavojima“, tai zinoma manykite kaip jums patogiau 🙂 o visame sitame buvo tik vienintele misija – priverst zmogu nusisypsot, gal net nusijuokt, tikrai jokiu budu neskatinau seksualinio priekabiavimo ir negaliu suprasti kodel tai sukele toki dideli pasipiktinima is jusu puses. Kad ir kaip tai butu jum neitikima, as moteris gerbiu.

  7. Justai, o Tu supranti, kad vaindamas nepažįstamą merginą “seniu“, kuri pasinaudojo savo teise į nuomonę ir jos išsakymą, jau nelabai kokią nuomonę apie save susidarai 🙂 Na, o žinoma, garsiai pareikšdamas, kad gerbi moteris jau visai susikompromituoji 🙂 taip, privertei mane nusišypsoti va šiuo paskutiniu sakiniu savo 🙂 linkiu didesnės sėkmės priverčiant žmones šypsotis, kas iš esmės yra geras dalykas, tik reikia žinoti kokio lygio baerius ir kokiai “rinkai“ naudoti 😉

  8. Viename filme Denzelio Washingtono herojus nuolat kartojo tokią frazę: “Paaiškinkite man taip, lyg aš būčiau šešiametis“. Tad, Justai, gal galėtumėte man paaiškinti, lyg aš būčiau šešiametė, kas tiksliai juokingo yra šioje jūsų idėjoje? Aš neironizuoju, nes, kaip žinia, moterys apskritai silpniau už vyrus supranta humorą ir joms dažnai reikia aiškinti pokštus. Todėl aš nesuprantu, iš ko tiksliai šioje situacijoje kyla humoras. Ir dar, kokius žmones jūs norėjote priversti nusišypsoti? Linksmus, paprastus, vyrus, moteris, storus, plonus – kokia buvo jūsų auditorija?

    Paskutinis punktas. Gal galėtumėte užmesti akį į gerb.Ado Sabulionio komentarą šiek tiek aukštėliau? Ar, jūsų manymu, jis taip pat juokauja? Ir kokia dalis iš tų 16,000 užsiregistravusiųjų galėtų laikytis panašios nuomonės?

  9. aš tingiu aiškinti, kuo tiksliai tai juokinga, bet noriu morališkai palaikyti justą: man tai pasirodė juokinga ir (jei gerai pamenu) paspaudžiau, kad dalyvausiu šiame įvykyje. berods, tai buvo pirmas ir iki šiol vienintelis atvejis, kai aš facebooke sutikau dalyvauti fiktyviame įvykyje (jei Wear A Suit Day nelaikysime fiktyviu – aš rimtai planuoju tą dieną užsidėti kostiumą), taigi nesijaučiu beviltišku, papo niekada nepamatysiančiu geeku.

    ga, kreipinys “seni“ buvo panaudotas nežinant, kad blogo autorius – moteris 🙂 bičų tarpe tai nėra blogas ar įžeidžiantis žodis, tai čia ne tiek žodžio vartojimo, kiek namų darbų paruošimo prieš postinant klaida.

  10. Vytai, namų darbų neparuošimas ir rodo žmogaus atsainumą ir nebais “didelį gylį“ 😉 bet nenustebau, kad “padalyvavai“ šioje fiktyvioje dienoje FB 🙂
    everyone’s entitled to grab some boobs 🙂

  11. Noreciau pagirti iniciatyva, nes manau ji buvo gana taikli – del to ir atsirado tiek ja palaikanciu zmoniu.

    O tas kas burba, lai issako savo ‘nuomone’ ir pamirsta apie tokias iniciatyvas…

    Del moteru teisiu ir pan. manau, kad sypsena daugiau issprestu, nei blogu rasymas.

Parašykite komentarą

