Įsimylėjau

http://roberto.blogas.lt/

Reklama

7 responses

  1. Na, galbūt tada išlepęs tik veikėjas Robertas 🙂 Kad ir kaip ten būtų, ultimatumas “Arba tavo pasirinktas gyvenimo būdas, arba aš ir mano bučiniai” truputėlaaaaitį primena išlepimą ar bent jau nesibaiminimą dėl alternatyvų stokos 😀

    Kaip sakė viena gera daina apie Brianą, “Your rendez-vous rate / Means that you’ll never be frightened / To make them wait for a while..”

    • velnias, nu būkim teisingi: pasirinkimą pritempei. Vienoj pusėj parašei “aš ir mano bučiniai”, kai tuo tarpu “ultimatumas” siūlė atsisakyt TIK bučinių. Kitoj pusėj, susiaurinai problemą iki “tavo gyvenimo būdas”, kai tuo tarpu: 1) tai dar reiškia ir – neretai – rūkymu atsiduodančią burną (bučiniams); 2) iš tikro tai joks gyvenimo būdas, atsisakęs rūkymo jokios tapatybės ar laisvės neprarandi. greičiau atvirkščiai, vardan rūkymo atsisakydama/s berno – parodai, kas tau svarbiau?

      • Ne pritempiau, o hiperbolizavau. Bet galiu kirsti lažybų iš milijono, kad tai merginai šitas pasirinkimas pasirodė būtent toks. Kadangi pati nerūkau, man visada maloniau nerūkantys vaikinai, bet jei pareikščiau: “Meti rūkyti, arba aš su tavimi nesibučiuosiu!”, tikrai nenustebčiau, jei vietoj to mestų mane pačią 🙂

Parašykite komentarą

