Pergalė prieš uodus

Vakar padariau metų atradimą.

Kiekvieną mielą pavasarį vaikščiodavau visa nuo galvos iki kojų sukandžiota uodų – ypatingai jie mane mėgo. Standartinis variantas: Tervydytė sėdėjo lauke, pvz., ant suoliuko, o tarp džinsų ir marškinėlių buvo tarpelis. Iš ko tai matosi kitą dieną? Ogi iš kokių dešimties taisyklinga linija išsidėsčiusių įgėlimų vietoje “slag tag“.

Tad galite įsivaizduoti, koks buvo mano nustebimas, kai šią savaitę pasiskaičiau, jog dabar – pats uodų aktyvumo pikas, kokio jau daug metų nieks neregėjo. Wtf? Ar mano socialinis gyvenimas toks liūdnas, kad aš šį pavasarį dar lauke normaliai nebuvau? Lyg ir ne. Bet galiu prisiekti, kad man dar neįkando nė vienas iš tų bjaurybių.

Vakar su mama buvau Kauno miesto dienų koncerte. Ji visą laiką pramojavo sau prieš nosį, o aš taip ir nesulaukiau nė vieno, norinčio manęs paragauti. “Čia gal dėl to, kad mėsos nebevalgai,“ piktai burbėjo mama, aršiai gindamasi nuo kraujasiurbių.

Supermama.lt patvirtino. Yra tokia legenda, kad vegetarų nekanda uodai, ir aš galiu drąsiai pasakyti, kad tai – absoliuti tiesa. Blyn, būčiau anksčiau žinojusi…

Reklama

Parašykite komentarą

