Heineken Open’er 2010 (II)

Antroji diena

Temperatūra.
Kaip ir visus kitus rytus, atsibudau nuo šilumos smūgio. Ir to, kad Vycka lauke kalbėjo apie ėjimą į dušą. “Palaukit manęs, palaukit manęs…,“ suburbuliavau ir paskubomis išsipakavau iš šiltosios miego aprangos bei įšokau į vasarinę. Kadangi šiemet vargti su dušo kuponais ūpo turėjo tik Vytas (kuris, žinoma, vėl pakartojo visas pernykštes atrakcijas su stovėjimu eilėje, netikėtai pasibaigusiais kuponais ir t.t.), ėjome vaidinti ruonių į šaltą dušą. Utiutiu, kaip nepatinka man tokie dalykai.

“Švara – tai vidinė būsena“.
Arnas su Gabriele nutarė, kad nei į šiltus, nei į šaltus dušus jie neis. Paaiškinimas – skyrelio pavadinime. Arnas sakė, kad aš esu materialistė ir seksistė, nes man labai rūpi prieš aplinkinius vaikinus pasirodyti išoriškai švariai. Provokacijai nepasidaviau.

Palapinė Vol. 2
Gabrielei ir Vyckai trūko kantrybė, ir jos visgi nukėlė tą nelaimingą palapinę pusmetriu į šoną. Šis sprendimas buvo priimtas po to, kai paaiškėjo, kad naktį joje niekas nenakvojo. Komforto lygis iškart šovė į padangę.

Pajūris.
Kadangi visas dienas stengėmės idealiai atkartoti praeitų metų dienotvarkę, antroji diena buvo skirta važiavimui į Hel neriją bei stovėjimui kamščiuose. Dainuojant “Highway to Hell“. Važiavom ilgai ir nuobodžiai, bet galų gale radom ne itin mašinomis apstatytą vietelę su priėjimu ir prie jūros, ir prie marių. Aišku, pasirinkome jūrą su dailiu plazdenančių jachtų burių paveikslėliu tolumoje. Ir nudistų pliažu už 50 metrų. Gabrielė galvojo, kad paliko maudymosi kostiumėlį, tad puolė liūdėti, bet liko nesuprasta: “Taigi paeik va biškį į dešinę, ir jau niekam  neberūpės, kad nuoga maudaisi“ (Arno ir Račkaus mėgstamas Austin Powers stiliaus kikenimas). Aš deginausi su SPF 50 kremu, po skėčiu ir dar su suknele. Beje, mane nuskriaudė maudymuko lyfčikas. Neklauskit, pati nesupratau, kas ten įvyko.

Mini tragedija.
Kitaip tariant, vienas iš tų vidutiniškai septynių kartų per dieną, kai Arnas su Gabriele susipyksta. Tiesa, jų teigimu, tai yra ne pykimasis, o tiesiog įprastinis jų bendravimo būdas. Kai aš su kuo nors kalbuosi tokiu tonu, tai jau reiškia, kad tas žmogus mane užknisęs iki kaklo, ir artimiausią savaitę (arba šimtmetį) aš nenoriu jo matyti akyse. Na, bet tokia jau aš esu: visada kantri, maloni ir nekonfliktiška. Ne visi taip sugeba. Žodžiu, nuostabi atrakcija yra pavojaus akivaizdoje vaidinti aliarmą šaukiant “Mini tragedija! Mini tragedija!“ Pernai, kiek pamenu, aliarmo signalas buvo “Mardy Bum!“

Mando Diao
Šiaip ne taip spėjom, ir buvo visai neblogai. Daug šokinėjom.

Grace Jones
Bent jau lauke prie Tent Stage – pasibaisėtinas garsas. Vaizdas visai įdomus. Iškentėm “Libertango“, dvi negirdėtas dainas, tris galvos apdangalų pasikeitimus ir lengvai stringantį Gracie pasisukiojimą aplink striptizo stulpą. Visgi ji šaunuolė. Aš būdama 62-ejų net nesugebėsiu tokių batų apsiauti, ką jau kalbėti apie pritūpimus su jais.

Massive Attack.
Migdančiai gražu. Tiesa, mano smegenys tuo metu jau buvo Klaxonuose, tačiau štai šį pasirodymą spėjau įvertinti:

Klaxons.
“Tuuune!“, kaip sako jauni britai. Visiškai tobulas koncertas, vienas geriausių, kokiame esu buvusi per savo neilgą gyvenimėlį. Nuovargis, karštis, electro-rock ritmai – puikus derinys sukelti hipnotinei būsenai, kurią 90-aisiais jaunieji reiveriai žadindavo įvairia sintetika. Visame YouTube nėra nė vieno filmuko, kuriame kamera ritmingai nešokinėtų. O, radau vieną nesusipratėlį.

Empire of the Sun.
Pasak liudininkų, ne taip blogai kaip “Be2gether“, bet nieko ir labai gero. Daug visokios pirotechnikos, kostiumų ir robotus vaizduojančių mergų, bet muzika absoliučiai nevežanti. Ypač po tiek energijos Klaxonų pasirodyme. Kas ten tą vokalistą vienoje vietoje viena poza priklijavo, žino tik jis pats. Beje, Vycka taip norėjo juos pamatyti, kad mus parvairavo prie Main Stage per kokias 5 min. Ar bent taip atrodė.

Reklama

Parašykite komentarą

