Totalizatorius ir vartotojiškumas

Cha! Pirmą kartą gyvenime laimėjau totalizatorių. Šią savaitę išleidom 20 naujų interneto svetainių šablonų ir visi spėjom, kurie trys bus perkamiausi. Tai aš atspėjau ne tik temas, bet ir jų tvarką. Dabar visi kiti už bausmę temps mano daiktus iš šešto aukšto į mašinas, o po to į trečią aukštą.

Vakar besikraudama daiktus patyriau daug streso, prisėdau prie kompo ir užsisakiau rankinę. “Mulberry“ rankinės kopiją iš Honkongo. Kurį laiką pasigraužiau, kad išnaudoju pigią darbo jėgą, bet po to supratau, kad visi mano rūbai gaminti kažkur tarp Turkijos ir Filipinų. Europoje gamintų produktų kol kas dar  neįperku. O tos rankinės originalas kainuoja fucking 1000 eurų! Ta prasme, 3452.8 lito. Plius siuntimas. Rankinė. O bjauriausia yra žinoti, kad jei turėčiau pinigų perteklių, 100% ją nusipirkčiau ir nešiočiau prie iš mamos palėpės ištrauktų kedukų, nes aš juk ne kokia tai konsumeristė .

Reklama

5 responses

  1. Ruste, kaip sako viena labai išmintinga mano kolegė, taupyti rankinėms, batams, pirštinėms, pėdkelnėms, apatiniam trikotažui, juvelyrikai, kosmetikai ir kvepalams yra nuodėmė! Aišku, kai susimąstai ant ko čia belieka taupyti, tai atrodo kad gali nebent nevalgyti, na ir žiemą neturėti šilto rūbo. Bet netaupymą rankinės klausimu aš visiškai palaikau. Beje, ateis laikas, kai įsigysi originalą, pamatysi 😉

  2. Tikrai išmintinga kolegė. Ne Gabija vardu? 🙂

    Kadangi esu labai racionali mergaitė, dirbanti rinkodaros srityje ir suvokianti, kokiu būdu moterims į galvą įkalama, kam nereikia taupyti, tai aš paprastai tokioms nesąmonėms nepasiduodu. Nu, bet Mulberry rinkodaros pajėgoms jaučiu gilią pagarbą, nes jos net mane ant kelių parklupdė 😀

    • Ne Gabija, tokių yra daugiau 🙂 Ta pati kolegė man kažkada gyvenime yra išvardinus kokie vyrai moters gyvenime yra svarbiausi: 1.-2. vietas dalinasi kirpėjas ir gydytojas (moteriškų reikalų) 3. advokatas 4. juvelyras 5. siuvėjas. Taigi apie jos žodžių teisingumą galima spręsti atskirai.

      • Visose šiose srityse (ypač moteriškų reikalų) labiau pasitikiu moterimis. Išskyrus advokatus ir juvelyrus, su kuriais reikalų išvis neturiu. Kita vertus, advokačių irgi pažįstu nemažai ir neblogų 😉

  3. Išdidžiai pareiškiu, kad čia yra 500-asis mano blogo komentaras. Taip pat pareiškiu, kad aš su visa manta jau perkraustyta į savo Šnipiškes. Nežinau, kaip reikės visą tą šlamštą sudėlioti, kad nesimatytų.

Parašykite komentarą

