Matvaju, papai ir Amerika

Taip, mano sugebėjimas pavadinti įrašus yra kažkas tokio. Visgi Evitai Lunei pavyko man kažką įkalti per tas debiliškas marketingo paskaitas.

Naujajame bute jau iškeptas pirmasis pyragas, ir šiaip viskas klostosi neblogai. Tik atradau, kad kaimynai viršuje mėgsta lakstyti su aukštakulniais, rėkti “Job tvaju matj!!!” ir groti pianinu. Nieko, aš kada nors pradėsiu repetuoti savo išsirinktą dainą gimtadienio įrašui – bus jiems tada.

Šeštadienį dalyvavau Imbrasų stalo žaidimų pasisėdėjime (mirk, piktasis monopoliste Zūre!) ir, kaip sako anglai, buvau susikišusi koją į burną. Pirmas egzempliorius: iš pamąstymo, kad gal man reikėtų irgi kur nors stoti pastudijuoti išėjo frazė “Gal man irgi reikėtų kur nors pastoti…” Antras – dar geriau. Sužinojusi Imbraso gimtadienio vakarėlio temą – “Papai” – apsidžiaugiau ir pareiškiau: “Oi, kaip gerai, man nieko rengtis nereikės…” Žinot tą jausmą, kai vidury žodžio supranti, kad kokia tai nesąmonė gausis?

Ryte atsidariusi guardian.c0.uk radau interviu su savo numylėtine Alexa Chung: http://www.guardian.co.uk/tv-and-radio/2010/oct/03/alexa-chung-mtv-interview. Visada sakiau, kad britams bandyti “užkariauti Ameriką” yra tolygu “Pieno lazeriams” bandyti įsitvirtinti Pusbrolių Aliukų gerbėjų rate. Nebent apsimeti amerikiečiu (pvz., Hugh Laurie) arba dainuoji su amerikietišku akcentu (pvz., The Beatles). Negi tikrai pinigų negali būti per daug?

2 responses

Parašykite komentarą

