Čekšt ir staaaayyyy

Man visai patinka Hurts. Kai pirmą kartą išgirdau jų “Stay“, pamaniau, kad čia dainuoja Take That. Bet pamaniau gerąja prasme, jei tokia išvis egzistuoja.

Kaip rodo grupės pavadinimas, jie mėgsta elegantišką tvarkingą minimalizmą. Irgi gerai. Sintezatorius, kostiumukai, sulaižyti plaukai, photoshopu nugludinti veidai – man patinka, nors į mane pažiūrėjus ir sunku patikėti, kad aš galiu mėgti ką nors elegantiško ar tvarkingo.

Jie ketina išleisti kalėdinį singlą pavadinimu “All I Want For Christmas Is New Year’s Day“. Elegantiška, tvarkinga, makes sense.

Vienintelis man nerimą keliantis dalykas yra vokalisto fizionomija. Theo Hutchcraft, sako Wikipedia. Iš Jorkšyro, kas mano smegeninėje yra tolygu a brownie point. Labai gražus vyrukas, bet į kamerą spokso su tokia subtilia grėsme, kad iškart primena užsislėpusį futbolo chuliganą. Arba Guy Ritchie filmo herojų. Would you mind fucking off, you cunt? Cheers. Čekšt kirvuku per prie stalo prispaustą pirštelį. O tada virpančiu tenoriuku užtraukia: “You say goodbye in the pouring rain/ And I break down as you walk away/ Staaaaayyyy…“

Žodžiu, Hurts yra lygiai priešingi mano kitiems šių metų numylėtiniams The National su jų barzdomis, Lennonu už būgnų, vokalisto trijų natų diapazonu (nuostabios trys natos) ir liūdnomis akimis. Tad ir išgerkime už skirtingos išorės, bet vienodai gero turinio muziką.

Reklama

6 responses

  1. aciu uz tokias mintis 🙂 esu panashi i tave ir man taip pat patiko hurts,tik man patiko wonderful life ir illuminated labiausiai…ir vokalistas atrodo ne kaip tu aprashei,o atvirksciai… cia aistra jo akyse 🙂 ishore tvarkinga,dzentelmenas…o lovoje gyvulys,geraja prasme…

    • Hm, mintis verta dėmesio. Jau norėjau rašyti, kad gaila, jog sunkoka šią hipotezę patikrinti. Kita vertus, man šią vasarą nusimato padalyvauti dviejuose jų koncertuose 😉

      • nu va, vienas rūpestis atkrito – kaip reikės traukt per dantį rustę, kuri nežinia kur nuklydo arba užtruko

      • pavydziu 😉 bet ir pati planuoju sudalyvaut bent jau viename ju konce… o kuriose shalyse tu planuoji ? kur jie koncertuos dar apart anglijos ?

Parašykite komentarą

