Kaip kolektyvas į konferenciją Stamford Bridge važiavo

Manau, kad Liverpool FC galėtų mane pasisamdyti už talismaną. Na kas gi galėjo pamanyti, kad 2010-2011 m. sezone jie sugebės laimėti prieš Chelsea jų pačių stadione? Faktas, kad tai nutiko vien dėl to, jog tame pačiame stadione tuo metu sėdėjau ir aš. Na, nebent dar dėl to, kad Liverpool sugebėjo Chelsea iškišti Trojos arklį dailaus strazdanoto bernioko pavidalu ir dar už tai pasiimti 50 mln. svarų. Va čia tai verslas.

Įsivaizduokite situaciją: trys vaikinai ir mergina atvažiuoja į Londoną. Mergina nori eiti į Science Museum, o vaikinai – apsipirkti. Žo, valkiojausi po parduotuves jiems iš paskos, karts nuo karto atsidusėdama. Bet atsikeršijau grįžtant, kai oro uosto duty free prie vieno kosmetikos stendo mane pasigavo teta vizažistė, pasišovusi atlikti misiją “makeover”. Aš džiaugsmingai sutikau, tad po to kokias 20 min bernai mynė ratais aplink, kol mudvi džiaugsmingai tauškėm apie makiažo pagrindų atspalvius ir apie tai, kad po vakarykščio Chelsea žaidimo jos vyras iki šiol su niekuo nekalba.

Beje, makeover pavyko visai neblogai, neskaitant to, kad šiai tetai sakydama, jog mėgstu atrodyti natūraliai, turėjau galvoje, jog užmetusi akį į veidrodį pati turėčiau ne iš karto suprasti, kad esu pasidažiusi. Tuo tarpu visi iki vieno mano sutikti vizažistai jaučia pareigą man suteikti “sveiko ir natūralaus įdegio” įspūdį. Be abejo, jie nežino, kad mano natūralus įdegis yra ryškiai rožinė nosis, ryškiai rožiniai skruostai ir balti paakiai. Todėl sveiku ir natūraliu įdegiu jie vadina tai, ką aš vadinu oranžine spalva. Bet, kaip minėjau, neskaitant bendros veido spalvos pavykau visai gražiai.

Grįžtame prie pirmosios dienos. Šeštadienio vakarą prie mūsų prisijungė Londone reziduojantys Algirdo ir jo sesers Živilės draugai, ko pasėkoje turėjome 12 lietuvių šutvę. Pabandę patekti į kinų restoraną, šio plano atsisakėme nutarę, kad valgyti eis tik labiausiai išbadėję, t.y. keliauninkai, o kiti trauks tiesiai į pub’ą. Beje, pakeliui mums buvo išaiškinta, kad Londone viskas yra už 5 min pėstute. Tik tos 5 min yra labai tamprios.

Kinų restoranas buvo puikus: jame buvo pasibaigę ryžiai bei visos arbatos, įskaitant žalią. Kaip sakė vienas prie gretimo staliuko sėdėjęs anglas: “Are you joking? Is there a hidden camera somewhere?” Aš išbandžiau troškintus ryškiai žalius kažkokio augalo ūglius. Nežinau, gal ir skanu buvo.

Pirmasis pub’as, kuriame būriavosi likusi lietuvių desanto dalis, buvo toks pilnas, kad net stovėdami visi lankytojai netilpo viduje, tad dalis gurkšnojo sustoję lauke. Aš buvau deleguota nupirkti mūsų ketveriukei alaus ir atradau barmeną, kuris atrodė kaip David Bowie jaunystėje, tik su tiesiais dantimis (ir prieš tai, kai pirmą kartą nusidažė plaukus raudonai). Gal dėl šio fakto išsiblaškiusi paėmiau baisiai neskanaus alaus. Ne tokio neskanaus, kaip “Alaus namų” “Raudonasis dobilas”, bet į tą pusę.

Vėliau dar užsukome į kitą pub’ą netoli mūsų viešbučio, kuris, savo ruožtu, buvo netoli Victoria Station. Čia buvo vartojamas australiškas “Foster’s”, kurį galima užskaityti kaip neblogą.

Kitą rytą pradėjome nuo pusryčių Victoria Station esančiame bariuke “The Iron Duke”, ar kažkaip panašiai. Barmenė buvo lietuvė. Gal dėl šio fakto aš vietoje egg & tomato sumuštinio užsisakiau egg & bacon, o tai supratau tik tada, kai padavėjas man jį atgabeno. Ot džiaugėsi vaikinai gavę papildomo kumpio.

Papusryčiavę keliavome į Oxford Street. Didžioji dalis parduotuvių dar buvo neatsidariusios, tad ėjom gerti kavos. Barmenė buvo lietuvė. Dėl šio fakto man kažkodėl nepavyko padaryti jokios nesąmonės, tad gavau tokį nedidelį kibiraitį kavos, ir viskas baigėsi geruoju. Kalbant apie porcijų dydį – nesistebiu, kad anglai yra storiausia Europos tauta.

Kol išgėrėm kavą, parduotuvės atsidarė, ir mūsų jaunuoliai ėmė entuziastingai po jas nardyti. Aš irgi bandžiau būti entuziastinga, bet nepavyko, nes neradau nieko gražaus. Išskyrus megztuką, kurį nusipirkau iš pasiutimo, kad nieko nerandu. Visai toks nieko.

Baigę apsipirkimus, grįžome į viešbutį pasidėti laimikio ir iškeliavome į stadioną. Anglai yra praktiški žmonės, tad tą sekmadienį, kai 42,000 žmonių iš visų pakampių traukė į Stamford Bridge stadioną, Londono transporto vadai nutarė atjungti porą metro atkarpų Fulhamo rajone. Zuikučiai. Šešias stoteles važiavome su dviem persėdimais. Na nieko, dabar žinome, kad District line yra žalia, o Picadilly – mėlyna. Ir kad važiuojant eskalatoriumi stovėti reikia dešinėje pusėje.

Atvykę į stadioną kokį pusvalandį blaškėmės aplink, nes neradome, kur pasiimti savo prabangiuosius bilietus. Prabangieji todėl, kad į jų kainą įėjo paminkštintos vietos Zola suite bei pietūs. Taip, mūsų įmonei verslas sekasi neblogai. Beje, kodinis kelionės pavadinimas buvo “konferencija”.

Varžybos buvo visapusiškai teisingos. Po jų gavau mamos žinutę: “Už ką sirgai?” Mano atsakymas: “Ot paklausei. Taigi mano meilė Meirelesas įmušė”. Ji: “Aha, mačiau. Koks baisus!” Aš: “Nieko tu nesupranti apie vyrus. Labai mielas banditas”.

Varžybų metu per garsiakalbį pranešė, kad per tą laiką Londono transporto vadai spėjo uždaryti artimiausią metro stotį, tad rekomenduojama iki Earl’s Court stoties nusigauti kitais būdais. Bandėme tai padaryti autobusu, kuriame ir praleidome artimiausią valandą ar pusantros. Per tą laiką nuvažiavome kokius du kilometrus.

Po visų dienos darbų buvome nusikamavę, bet ne tiek, kad nenueitume į pub’ą prie viešbučio. Ten aš atnaujinau pažintį su “John Smith’s Extra Smooth”, kurią buvau užmezgusi rudenį, bei supažindinau su juo kitus. Labai teisingas alus. Algirdas išragavo kokias penkias rūšis, o po to ryte stebėjosi, kur čia taip netikėtai dingo jo grynųjų atsargos.

Šauni buvo medžioklė…

Reklama

One response

Parašykite komentarą

