Yeah, suck it…

Turiu įrašą originalia tema: kaip lietuvė už MP3 atsisiuntimą mokėjo.

Kadangi Arctic Monkeys šią savaitę išleido ketvirtą albumą, nutariau įvairovės dėlei susimokėti už jo parsisiuntimą. Šiaip turbūt labiau norėčiau susimokėti už vinilą, bet 1) “Muzikos bomboje“ Arctic Monkeys LP kainuoja po 75 Lt, kas, mano manymu, yra eilinis muzikos industrijos nesusigaudymo gyvenimo realijose pavyzdys; 2) “Suck It and See“ vinilas Lietuvą turbūt pasieks maždaug spalį; 3) galima būtų siųstis iš kur nors kitur, bet su pašto išlaidomis kaina išeina tie patys 75 Lt, o man tai vis tiek atrodo per daug už daiktą, kuris gros tik ant vieno prietaiso ir dar anksčiau ar vėliau susibraižys.

Tai žo, einu į arcticmonkeys.com ir dedu į krepšelį “Suck It and See“ MP3 versiją, kuri kainuoja £7.99. Oi, kas gi tai? Kodėl ši parduotuvė nori, kad aš už MP3 failų pristatymą į Lietuvą mokėčiau £1.75? Pasipiktinu. Pasipiktinimas virsta kikenimu išsiaiškinus, kad MP3 failų pristatymas į Jungtinę Karalystę kainuoja £1.80. Kikenimas virsta pakaušio krapštymu išsiaiškinus, kad kitiems trims albumams ši įdomybė negalioja – ten eilutėje “Delivery“ energingai puikuojasi žodis “Free!“.

Truktelėjusi pečiais einu į amazon.com, kur “Suck It and See“ kainuoja pigiau – $7.99. Kas gi paaiškėja ten? Kad MP3 failų siuntimo į bananų respublikas Amazon nepripažįsta, todėl man jų neparduos. Amazon.co.uk situacija analogiška.

iTunes muzikos aš nepirkčiau, net jei man už tai sumokėtų. Kita vertus, į lietuvišką paskyrą jos man ir neparduotų, tad nedidelis praradimas.

Pikta kaip širšė grįžtu į arcticmonkeys.com, kur, nors ir už papildomą mokestį, bet mano lietuvišką teisę legaliai įsigyti muzikos visgi pripažįsta. Sumoku. Gaunu puslapį: Thanks so much yada yada yada. Please click on the link below to download your MP3 files. For safety reasons, you have only 5 attempts to re-download your purchase. Pasirašo: Arctic Monkeys. Klausykit, Domino Records, nekiškit mano mėgstamos grupės į savo nesugebėjimą užsiimti internetiniu verslu.

Žodžiu, all is fine and well, neskaitant to fakto, kad linkas, ant kurio man derėtų paspausti, kaip ir neveikia. Išnaudoju dar dvi iš penkių man suteiktų galimybių bandydama kitas naršykles. To no avail. Parašau į supportą. Kol kas to no avail.

Principe, jaučiuosi į albumą “Suck It and See“ investavusi pakankamai pinigų, laiko ir pastangų, kad galėčiau ramia sąžine sau leisti parsisiųsti jį iš Linkomanijos. Ir dar singlų B-sides vietoje bonuso.

Kai kitą kartą perskaitysiu straipsnį apie tai, kad Rytų Europoje klesti piratavimas, turbūt prunkšiu taip, kad monitorių apspjaudysiu. Kai kitą kartą pasiskaitysiu apie tai, kad Alexas Turneris patenka į turtingiausių UK pramogų verslo atstovų iki 30 metų trisdešimtuką ir lenkia Cheryl Cole, nuoširdžiai pasidžiaugsiu, kad šiame pasaulyje visgi yra nemažai žmonių, kurie ne tik nori atsilyginti jam už gerą muziką, bet netgi turi galimybę tai padaryti.

Reklama

Parašykite komentarą

