Penktadienis kontoroje

Šiandien bandžiau susinchronizuoti mūsų finansų valdymo programos kompiuterinę versiją su iPhonine. Neveikė. Garsiai rėkiau: “Supuort, supuort, ze sinking daznt vuork!!!“ Suportas man atsakė: “What are you sinking about?“

Įsižeidusi dėl dėmesio trūkumo, sukurpiau supportui piktą laišką (glaudžiai paremtą tikrais mūsų gaunamais laiškais):

Hey folks,

Look, I downloaded your goddamn software free of charge but I’m still pissed like hell. The sync is no good. It don’t work for me. I enter the library code and nothing happens. I tried like thirteen times but it still ain’t workin. Would I ask for refund if I had paid as little as one buck for that? Youbetcha.

Unhappy customer,
Ruste

Po kelių minučių gavau malonų supporto atsakymą:

Hi Ruste,

Sorry for inconvenience. First of all, check if your power cord is plugged in. If the power cord is plugged in and the issue remains, you can get full refund using following link -> http://bit.ly/7JJSz8

Best Regards,
Giedrius

Man beliko badant pirštu į ekraną aprėkti Giedriuką už tai, kad viename laiške sugebėjo praleisti tris artikelius.

Reklama

6 responses

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s