Grožis ir aktualijos

Na gerai, užgraužė sąžinė dėl chroniško nerašymo, tai truputį parašysiu.

Skambinu registruotis į kirpyklą. Kažkas atsiliepia, ir aš tam kažkam pranešu, kad noriu užsirašyti pas kirpėją Onutę. Pageidautina, kitą savaitę podarbinėmis valandomis.

– Rustyte, čia tu? – klausia manęs, reikia suprasti, manoji Onutė.

– Aha, aš. Tai va, noriu kitą savaitę kurią nors dieną.

– O tu pažiūrėk į orų prognozę. Kurią dieną lis, tą ir ateik. – Čia mūsų amžinas bajeris. Tą dieną, kai einu į kirpyklą, visada lija, o aš beveik visada neturiu skėčio.

Tai sutarėm, kad pirmadienį iškart po darbo, šiukštu pakeliui nesidairydama į krepšinio sirgalius, bėgsiu pas ją.

Beje, ar tik mane vieną krepšinis užkniso jau net ne juodai, o ultravioletiniai?

Reklama

2 responses

  1. Negi niekas nepakomentuos = nepapostringaus apie tavo krepšinišką nesusipratimą? 🙂 Aš šiandien Londone, tai NOBODY NOBODY nežino, kad apskritai Eurobasket is happening 🙂 Na, tik vietiniai lietuviai 😉

Parašykite komentarą

