Grožio ir bendro išsilavinimo klausimai

Skyrelis “Atsidariau Delfi“ man šiandien suteikė daug džiaugsmo ir gyvenimiškos išminties. Ir, beje, aš čia rimtai.

Straipsnis apie makiažo sugebėjimą jauninti ir sendinti priklausomai nuo jo naudojimo atsakė man į kelis esminius klausimus:

– Kodėl kaskart patekusi į “profesionalios“ vizažistės rankas aš iš jų išeinu bent 5 metais pasenusi? Paskutinį kartą šį fintą iškrėtė Lietuvos Ryto TV grimerė, kai su Kęstu ir Marium bandėm dalyvauti “Protų mūšyje“.

– Kodėl po to, kai pasidažau pati, man reguliariai bando neparduoti alkoholio ir/arba neįleisti į klubus? Paskutinis kartas pasitaikė penktadienį prie Lofto durų. Nors isteriškai išrėkta frazė “Jūs juokaujat??!!! Man DVIDEŠIMT ŠEŠERI!!!!“ padėjo, bet Gabija tyčiojimosi turėjo visam vakarui.

– Kodėl abi Middletonų mergaitės atrodo kaip jaunatviškos keturiasdešimtmetės naujųjų rusų žmonos?

– Kodėl mūsų kursiokė Jekaterina (iš legendinio Irinos & Jekaterinos dueto) būdama devyniolikos atrodė kaip jaunatviška keturiasdešimtmetė naujojo ruso žmona ir, kiek žinau, lygiai taip pat atrodo iki šiol? Jei tokį lygį išlaikys iki šešiasdešimties, aš jai gimtadienio proga nusiųsiu 60 raudonų rožių.

Ir svarbiausias klausimas:

– Kaip anglų aristokratėms ant galvų laikosi tos klozeto sėdynės ir kiti dalykai, kuriuos jos akivaizdžiai laiko skrybėlaitėmis? Atsakymą į šį klausimą pateikė komentatorė Laura, kuriai reikia dar gyvai pastatyti paminklą:

“man atrodo aristokrates Anglijoje turi specialu vinuka galvoje, ir tos skrybelaites prisisriubuoja prie galvos su varzteliu. tikras reikalas.“

Reklama

3 responses

  1. Komentatores Lauros izvalga faktiskai pateikia atsakyma i mane vaikysteje labai kankinusi klausima, kuo skiriasi aristokratai nuo paprastu zmoniu. Akivaizdziai tie prigimtiniai skirtumai pasireiskia ne kraujo spalva, o vinukais. Kas kaip ir paaiskina, kodel seniau tos aristokates tokias aukstas sukuosenas nesiojo.

Parašykite komentarą

