Valgoma nevalgoma

Šiandien sugyventinė iškrėtė gerą fintą mano vegetariškai esybei. Tikiuosi, kad bent netyčia.

Rytas, pusryčių metas. Užsimiegojusi nutipenu prie šaldytuvo ir išsiimu iš jo sumuštinių ingredientus. O tada įsistebeiliju į riekelėmis pjaustyto sūrio pakuotę, ant kurios viršaus (laimei, sąlyginai sandariai dengiančio pakuotės turinį) nuo lentyna aukščiau lėkštutėje gulinčio žalios mėsos gabalo kažkokiu stebuklingu būdu sugebėjo prilašėti kraujo. Galiu užtikrintai pasakyti, kad namų sienų apsuptyje manęs toks pasibaisėjimas ir keiksmų srautas nebuvo ištikęs nuo prieš trejus metus vykusios kovos su tarakonu. Reikėjo matyti, kaip dviem pirštais už kampučio suėmusi pakuotę bandžiau ją nuplauti taip, kad neapdergčiau sūrio. O tada pažiūrėjau į ant jos stovėjusio tepamo sūrio indelio dugną ir keiksmus pakartojau. Labai blogai.

Dar blogai yra tai, kad ta lėkštutė, ant kurios guli ta nelemta mėsa, yra mano. Aš jas turiu kelias vienodas ir paprastai valgau iš jų. Tai kaip man dabar reikės žinoti, kuri iš jų buvo taip išniekinta, ir ar Jūratė ją tikrai tinkamai dezinfekavo?! The horror!!!

Reklama

5 responses

    • Šioje vietoje turbūt reikėtų paskelbti disclaimerį, kad aš neplanuoju numirti. Tiesą sakant, netgi egzistuoja tikimybė, kad žvelgiu į savo baimes su švelnia autoironija ir kartais šiek tiek jas hiperbolizuoju. Atsiprašau, jei nepakankamai aiškiai parodžiau, jog šis įrašas yra humoristinio pobūdžio. Kitą kartą paminėsiu tai pirmoje pastraipoje.

  1. hiperbolizavimas kartais yra gerai 😉 super .. shiaip ikertu ash tavo prikolus,nors ne visus,todel ir seku ka rashai..man gana idomu..o shiaip rimtai pagalvojau pasakyti,kad juk fairy uztenka dezinfekcijai..nu tipo..ar ne ? 😉 ai,ir dar… giliai shirdyje noreciau buti vegetare,bet labai turiu stipru potrauki zaliai sudytai mesai,anglijoj vadinasi bacon rashers..jeigu negaunu dvi savaites tos mesos,tai jauciu,kad po ranka man geriau jau nepasipainiotu niekas…sorry,isivaizduoju kaip tau shlykshtu skaityti,nes juk kas yra mesa ? kaip kazkas pasake,tai tik graziai ipakuotas puvantis lavonas…o kaip mano draugas pasake,kodel zmones valgo mesa,nes juk gyvunai eda kitus gyvunus,o zmogus juk irgi gyvunas..o kadangi vienintelis ish gyvunu tik turi toki prota,tai ir gali pasirinkti valgyti mesa ar ne,nors jai ir sunku atsispirti,o sunku,nes taip jau pagal gamta yra-nesikartosiu 🙂 tai va.mano butu tokia nuomone…p.s. o del tarakonu nesakyk-mirshtu vietoje

Parašykite komentarą

