Berniukai ir mergaitės, vokiečiai ir italai

Vakar turėjau laimės žiūrėti futbolą darbe su šefu ir kokiais 7 jo draugais. Žiauriai gerai – prisiminiau Rygos ir bernvakarių laikus. Bent jau pagal alumi atmiešto testosterono kiekį patalpoje patirtis buvo tikrai panaši. Visi pajuto kolektyvinį poreikį šnekėti dvigubai garsiau nei įprastai, mokyti futbolininkus kaip žaisti, mokyti teisėjus kaip teisėjauti, kuo šmaikščiau reikšti abejones vienas kito lytine orientacija bei šiaip varžytis, kuris labiau pasireikš. Aš suprantu, kad vyrų sambūriuose visa tai vyksta neretai, bet jau senokai pati buvau pakliuvusi į tokį gausų ir aktyvų. Tad vykdžiau akciją “sit back and enjoy“.

– Ruste, tu, aišku, sergi už italus, – konstatavo vienas man dar nespėjus prasižioti apie savo simpatijas vienai ar kitai pusei. – ***, kaip blogai… Aš tai už vokiečius, savaime suprantama. Man visi tie pietiečiai tokie bobiški… – pridūrė elegantiškai susikėlęs koją ant kojos ir pirštais taršydamas juodus pusilgius plaukus.

Buvo aptartos visos esminės temos: kas kur kada kaip prisigėrė, kurį kur kada kas graibė, motociklai ir papai. Po rungtynių vyriškųjų vokiečių fanai ant gedulo dar įkalė viskiuko, o šįryt mūsų Giedriukas turbūt eilinį kartą pirmas atėjęs į darbą burbėdamas tvarkė nusiaubtą kabinetą.

Finalą laimės ispanai, kaip kad aš ir sakiau dar prieš prasidedant čempionatui. Ačiū už dėmesį.

Reklama

One response

Parašykite komentarą

