Mr. Džy nežino

R: Kas čia man tą raštelį ant stalo paliko?

G: Nežinau, ar galiu sakyti…

R: Kaip tai negali? “Darbas žmogų puošia, atostogos taip pat…“ Kas čia per paslaptis?

G: A, nu jei tik toks raštelis, tada turbūt galima sakyti. Niekada negali žinoti, ko jis ten prirašyti gali…

***

S: Nu, kaip jums čia sekasi darbai? Kaip aplikacijų prekyba?

G: Iš kur aš žinau?

S: Žinai, Giedriau, tu visgi esi tobulo darbuotojo įsikūnijimas. Tu esi mano herojus. Kai kitų klausia, kuo jie nori būti užaugę, jie sako, kad kosmonautais, gaisrininkais ar panašiai, o aš užaugęs noriu būti Giedriukas. Už ką išvis čia tau pinigus moka?

R: Už manęs spardymą.

G: Čia tu mane spardai!

Reklama

Parašykite komentarą

