Dialogas telefonu

R: Klausau.

?: Laba diena, čia Simonas iš “Omnitel“. Kaip suprantu, turite minutę pokalbiui apie naujausius tarifus.

R: Tiesą sakant, suprantate neteisingai – minutės pokalbiui neturiu, nes šiuo metu dirbu.

S: Taip, bet aš skambinu dėl specialaus pasiūlymo! Norėčiau labai greitai apžvelgti…

R: Labai ačiū, bet manęs specialus “Omnitel“ pasiūlymas nedomina. Dabar norėčiau pokalbį baigti.

S: Tai norite pasakyti, kad jei mes pateiktume jums pigesnį variantą, jūs vis tiek norėtumėte kalbėti brangiau?

R: Noriu pasakyti, kad nemanau, jog jūs man pateiksite pigesnį variantą, o be to, aš esu visiškai patenkinta savo dabartinio operatoriaus paslaugomis.

S: Bet jūs nežinote, jūs tik spėjate! Negi norite pasakyti, kad jei mes pateiktumėme patrauklesnį pasiūlymą, jūs vis tiek norėtumėte…

R: Jūs esate labai nemandagus ir įkyrus.

S (po trumpos pauzės): Na, įkyrus taip, bet kad nemandagus, nepasakyčiau…

R: Aš jums mažiausiai tris kartus pakartojau, kad manęs nedomina jūsų pasiūlymas, o jūs toliau gaištate mano laiką. Ką man dar padaryti?

S: Na, jei jūsų nedomina pigesnių pokalbių variantas, tada palinkėsiu geros dienos!

R: Viso gero!

***

D: Gali man parašyti tekstą, ką tokiems sakyti, kai paskambina? Aš visada pasimetu ir nežinau, kaip jais atsikratyti…

Reklama

15 responses

  1. Tokie skambučiai man labai padeda susivokti, tiesiog kristalizuoti, kaip tą dieną esu nusiteikęs – ar ryžtingas (spaudžiu raudoną negalvodamas), ar malonus (pasikalbu iki galo), ar piktas (puiki galimybė išsilieti!), o gal nusiteikęs šiek tiek patrolinti. Pastarasis variantas man padeda įsikrauti baterijas likusiai darbo dienos daliai 🙂

    • Aš šiaip laikausi pozicijos su visais žmonėmis, kurie dirba sunkų, nedėkingą ir menkai mokamą darbą, elgtis maloniai. Ir telemarketingo pasiūlymus paprastai bent jau išklausau. Bet šitas jaunuolis su savo “kaip suprantu, turite minutę pokalbiui…“ tiesiog žaibiškai užsitarnavo visišką nesiklausymą. Aišku, gal juos dabar taip apmoko, kas žinant “Omnitel“ pagarbą ir savo, ir kitų klientams visiškai nestebintų.

  2. Labai geras variantas yra sakyt, kad už savaitės išskrendi gyvent į užsienį ir tau nebereikia jokių lietuviškų operatorių. Arba kai ateina siūlyt kabelinę, pasakyt, kad neturi TV. Kaip pasimeta, vargšai.

    • Aš vieną kartą skaitmeninės televizijos pardavėjai pasakiau tikrą tiesą – kad mano telikas yra prieštvaninis, ir jokia skaitmeninė su juo neveiks. Tai ji optimistiškai pasiteiravo, gal aš turiu kokių nors draugų ir pažįstamų, kuriems reikia skaitmeninės. Mano kažkaip netyčia išsprūdęs atsakas: “Jūs nuoširdžiai tikitės, kad aš ant savo draugų ir pažįstamų galvų užtrauksiu jūsų skambučius?“

  3. Mano draugas su jais elgiasi kiek kitaip. Jis išklauso jų pasiūlymus ir tada pradeda sakyti, kad kitas operatorius siūlo geresnį variantą, pigesnius pokalbius, geresnį telefoną, daugiau interneto. Tada jie suranda ką gali pasiūlyti dar, o jis labai argumentuotai (kažkaip sugeba paskaičiuoti), kad pas kitus vis tiek apsimoka. Tai skambinantieji patys atsisako kalbėti ir atsisveikina 😀

  4. Kai reikia atsimušti nuo “labiau apsimoka“ argumentų, nieko neišmanantiems skambintojams, radęs laiko, paskaitau paskaitėlę apie neva tai lojalumą ir emocinį prisirišimą prie operatoriaus ar pan. nepinigines vertybes, ir kad su savo “dviem litais pigiau“ planu jie nieko nepeš 🙂

    Dar pastebėjimas-klausimas: įdomu, kodėl su ypatingai apsimokančiais pasiūlymais skambina tik tie operatoriai, kurių klientu nesu 😦 Ką, Wycka? Kodėl?

    • Tarp kitko, “Bitė“ kartais paskambina man pasiteirauti, ar viskas gerai ir ar žinau viską, ką man derėtų žinoti. Paskutinį kartą moterytė buvo pasišovusi man nurodyti kažkokius numerius, kuriais galiu užsisakyti kažką, nuo ko mano sąskaita sumažėtų. Mano klausimas: “Aš jums šiuo metu moku maždaug po 22,5 Lt per mėnesį. Ar tikrai norite, kad mokėčiau dar mažiau?“ Labai sutriko, bet sakė, jog “Bitė“ visada rūpinasi savo klientų gerove 🙂

  5. Yra klasikinis bajeris iš Seinfeldo, Lietuvoj tokio niekas niekad nežiūrėjo, todėl nenuvalkiotas:

    “Hi. Would you be interested in switching over to TMI Long Distance service?“
    “Oh, gee, I can’t talk right now. Why don’t you give me your home number and I’ll call you later.“
    “Uh, sorry, we’re not allowed to do that.“
    “Oh, I guess you don’t want people calling you at home.“
    “No.“
    “Well, now you know how I feel.“

  6. uzduokite kelis paprastus klausimus 1) is kur gavote si telefono numeri? 2) ar turite telefono numerio savininko sutikima skambineti-spaminti?. visi jauni berniukai ir mergaites pradeda kazka ten mykti ir mekenti. kol jie ten mykia kalkite paskutini vini i graba 3) rasysiu skunda VAI. jusu vardas, pavarde, imone? daugiau skambuciu nebebus.

    • Paprastai nuo to ir pradedu, bet komunikacijų įmonėms tai nelabai galioja: jos tiesiog gali randomu eiti bet kuriuos numerius, kurie nepriklauso jų tinklui.

      • siap po tokiu klausimu daugeliui atsoka noras dar kazka siulyti. nors gal mano balsas labai negrazus 😉

Parašykite komentarą

