Neu neu neu

Jei kas dar nežino, mūsų namuose jau kuris laikas gyvena katinas stebuklingu vardu Sheibub. Jo šeimininkė Jūratė savaitei išdūmė Norvegijon, tad man dabar tenka nedaloma katino meilė ir dėmesys. Teoriškai skamba puikiai, o praktiškai mūsų santykius turbūt geriausiai iliustruoja tai, kaip aš su juo šnekuosi:

– Negraužk USB rakto.
– Nedraskyk lagamino.
– Neėsk baziliko.
– Nelipk į keptuvę.
– Ką aš tau sakiau? Nelipk į keptuvę. Išvis, nešdinkis iš virtuvės!
– Nu, zuiki, kaip gyveni? Pasiilgai manęs? Ė, o kartais nežinai, kas visą kambarį kraiku apdrabstė?
– Lipk man nuo galvos, nematau knygos. Neėsk knygos – ne tavo!
– Tu mano visus tušinukus po foteliu paridenai, ane? Eik dabar ir ištrauk.
– Nu ir gerai, pati išsitrauksiu. O, va kur mano dantų siūlo dėžutė…
– Mažutis mano, pūkutis, katukas, geras katukas… Bl**, rūpuže tu, skauda!!! Dink iš čia!
– Taigi vakar tarėmės, kad nebelipsi ant stalo…
– Matai?! Ar matai?! Mano kojoj SKYLĖS per tave!!!
– Neu neu neu neu neu… Ko žiūri? Su tavim kalbuosi. Neu neu neu neu

Reklama

2 responses

Parašykite komentarą

